معرفی برترین محصولات در زمینه لوازم خانگی

این وبلاگ مخصوص، معرفی برترین محصولات در زمینه لوازم خانگی است

معرفی برترین محصولات در زمینه لوازم خانگی

این وبلاگ مخصوص، معرفی برترین محصولات در زمینه لوازم خانگی است

کولر گازی جنرال طرح لبخند 18000

بررسی مشخصات و کیفیت کولر گازی جنرال (general) طرح لبخند 18000:

در این مقاله به بررسی کمی و کیفی کولر گازی general طرح لبخند 18000 خواهیم پرداخت. جنرال یک شرکت معروف چینی می‌باشد که محصولاتی با کیفیت جهانی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

کولر گازی های جنرال به کارایی، مصرف کم، قیمت مناسب و طرح لبخند در ایران شهره هستند و محبوبیت خاصی در بین خریداران ایرانی دارند.

کولر گازی جنرال 18000 به سفارش تایلند در چین با قطعات توشیبای ژاپنی ساخته می‌شود. کولر گازی کول هیت یا shkar جنرال شکار جزو محصولات این شرکت می‌باشد.

کولر گازی general طرح لبخند 18000 قابلیت گرمایش و سرمایش را دارد و می‌توانید در همه فصول سال از آن استفاده کنید.

در گرمای تابستان از خنکی مطلوب  و در زمستان از گرمای لذت بخش و معتدل کولر گازی استفاده کنید.

GENERAL Split 18000:

 کولرگازی 18 هزار مدل GNR-18GW جنرال دارای موتور روتاری می‌باشد. موتور روتاری بکار رفته در این محصول کم مصرف و کم صدا است. رده مصرف انرژی کولر گازی A می‌باشد. خرید انواع مدل های کولر گازی با قیمت کاملا مناسب و با شرایط اقساطی در سایت علی دادا.

کمپرسور روتاری کولرگازی جنرال 18000

همان‌طور که در بالا گفته شد کمپرسور بکار رفته در کولر گازی جنرال 18000 از نوع روتاری است. قطعا از مهم‌ترین مشخصه‌ای که افراد در هنگام خرید اسپیلت و کولر گازی به آن توجه می‌کنند نوع کمپرسور بکار رفته در کولر گازی است.

جنرال از کمپرسور روتاری استفاده است که در از بهترین کمپرسورهای موجود است. هنگام استفاده زیاد و مداوم از دستگاه، کولر گازی شروع به ایجاد نویز و صدا می‌کند که در مدل‌های روتاری این مسئله حل شده است و کاهش نویز و صدا را مخصوصا شب هنگام که محیط آرام است شاهد هستیم.

مصرف انرژی و هدر رفت در این مدل کاهش داشته و باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان و به طبع آن طولانی تر شدن عمر دستگاه شده است.

می‌توانید محیطی آرام  و با هوای دلپذیر را با صدای کم تولید شده از این موتور تجربه کنید.

کارشناسان در طراحی رده محصولات لبخند جنرال تصفیه هوا را نیز مد نظر قرار داده‌اند، به همین دلیل از فیلتر‌های قدرتمند بهداشتی استفاده شده است که آلودگی‌ها، گرد و خاک محیط را به خود جذب می‌کنند و محیطی پاک و تمیز را در خانه و محل کار شما ایجاد می‌کند.

کولر گازی general طرح لبخند 18000 به دلیل دارا بودن موتور روتاری و قدرتمند می‌تواند تا 60 متر مربع فضا را پوشش داده و خنک کند البته این مقدار در فضای تجاری کمتر می‌باشد و به  20 تا 30 متر مربع فضا می‌رسد.

کولر گازی 18000 جنرال باد را تا فاصله 15 متری هدایت و پرتاب می‌کند. طراحی پره‌های استاندارد این مدل توانایی تغییر زاویه را به مصرف کنندگان می‌دهد.

جهت راهنمایی و مشاوره خرید راهنمای کولر گازی مناسب با مکان مورد استفاده خود می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی علی دادا تماس بگیرید.

سعی شده است در طراحی این محصول شکل ظاهری جذاب و مخاطب‌پسندی را به نمایش بگذارند که در این امر موفق هم بوده‌اند. برای خرید این کولر گازی با قیمت کاملا رقابتی و مناسب میتوانید به سایت علی دادا مراجعه نمائید.

رنگ سفید همراه با دهانه مثلثی بزرگ که باعث خروج بیشتر هوا می‌شود جلوه زیبایی به این محصول داده است

از صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی که بر روی کولر گازی جنرال تعبیه شده است می‌توان  امکانات و میزان کارکرد دستگاه را متناسب با شرایط دلخواه تغییر داد.

در اکثر مدل‌های کولر‌ گازی جنرال از فیلتر‌های تصفیه هوا و ضد غبار استفاده می‌شود تا هوای پاک و مطبوعی را به داخل محیط پمپاژ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد